نیوز سیتی!
30 آذر 1401 - 11:06

اعلام روز و ساعت تشییع ۳ شهید گمنام در گیلان

به گفته مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، مراسم تشییع پیکر پاک شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان پل عراق سپاه رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در جلسه ستاد فاطمیه گیلان جهت هماهنگی تشیع و وداع با شهدای گمنام در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام عیار برای جامعه بشریت به ویژه زنان بوده و ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای معرفی این الگو است. 

وی با تاکید بر ترویج سبک زندگی فاطمی افزود: جامعه امروز به شدت نیازمند سبک زندگی فاطمی است و پیاده‌سازی سیره حضرت فاطمه زهرا (س) باید مورد توجه همه قرار گیرد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حضور سه شهید گمنام به این استان بیان کرد: شهدا مایه آسایش، امنیت و آرامش جامعه اسلامی هستند و فرهنگ ایثار و شهادت ضامن دوام و قوام انقلاب اسلامی است که باید پررنگ شود. 

مهدوی با اشاره به حضور حماسی مردم در مراسم شهدا در نقاط مختلف کشور به ویژه گیلان گفت: مردم گیلان با فرهنگ و سیره شهدا مانوس هستند و هشت هزار شهید از استان گیلان نشان دهنده ولایت‌پذیری مردم این استان است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از آمادگی این استان برای برگزاری باشکوه تشییع شهدا گمنام افزود: مراسم تشییع پیکر پاک شهدا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا از ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان پل عراق سپاه رشت برگزار می‌شود. 

به گفته وی، همیشه مردم گیلان در پاسداشت مراسم شهدا حضوری چشم گیری و حماسی داشتند و برگزاری مراسم سه شهید گمنام هم باشکوه برگزار می‌شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 924308

مهمترین اخبار ایران و جهان: