نیوز سیتی!
25 آذر 1401 - 17:23

دشمن از منطق ایران قوی سخت می‌هراسد

امام جمعه موقت بندرعباس گفت: دشمن از منطق ایران قوی و جهان شمولی آن و الهام گرفتن ملت‌ها از آن سخت می‌هراسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین قنبر درویشی خطیب جمعه موقت این شهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: رفتن در مسیر اقتدار و پیشرفت سبب ترس دشمن شده است و به همین خاطر در پی به انحراف کشاندن جریان پیشرفت کشور هستند.

وی با طرح این نکته که مانع تراشی برای پیشرفت کشور در هر مقطعی با یک روشی صورت می‌گرفته و یک روز با جنگ و روز دیگر با ترور و زمان دیگری با اغتشاش صورت می‌گیرد، تاکید کرد: با هوشیاری مردم و تلاش بیشتر مسئولان برای رفع مشکلات مردم می‌توان بر دسیسه‌های دشمن غلبه کرد.

حجت الاسلام درویشی ادامه داد: تبدیل شدن ایران به یک قدرت منطقه‌ای از دستاوردهای عظیم جمهوری اسلامی است و نباید از این نقش غافل شد.

امام جمعه موقت بندرعباس عنوان داشت: مشکلات اقتصادی برای کشور و مردم زحمت‌هایی ایجاد کرده است که مردم ما در حال تحمل آن‌ها هستند و خون‌دل‌هایی را متحمل می‌کند اما نباید مشکلات را بزرگ‌ ببینیم چرا که اسلام و ایران در دنیا عزیز و قدرتمند شده است و دشمنان از این عزت و قدرت ایران در هراس هستند.

وی از نخبگان دانشگاهی خواست تا ضمن گفت‌وگو با نسل جوان جامعه، اذهان حوزه و دانشگاه را نسبت به توطئه دشمنان آگاه و بر وحدت با یکدیگر تاکید کنند.

وی با تسلیت ایام فاطمیه، از بانوان خواست تا فرازهایی از زندگی این بانوی بزرگ را مورد مطالعه قرار دهند و اهل منبر نیز از ویژگی‌های این بانوی مکرمه برای مردم سخن بگویند.

پایان پیام/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 914408

مهمترین اخبار ایران و جهان: