نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 00:49

بیمارستان های فرسوده در قم بازسازی می شوند

قم- معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به برخی از بیمارستان‌های فرسوده در قم بیان داشت: تلاش می‌شود تا از محل اعتبارات وزارت بازسازی بیمارستان‌های فرسوده قم صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیمی عصر چهارشنبه در نشست با مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و امیرآبادی فراهانی نماینده قم در خانه ملت اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که دولت سیزدهم نسبت به آن اهتمام ویژه ای دارد موضوع ارتقا زیر ساخت‌های بخش درمانی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت عنوان داشت: مراکز درمانی در حال احداث در استان قم پس از تکمیل، تجهیز خواهند شد و در بخش درمانی نیز مراکز جامع سرطان و کلینیک‌هایی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: با توجه به همجواری و نزدیکی استان قم به تهران، قم می‌تواند از جمله قطب‌های آموزش پزشکی در کشور باشد.

رحیمی در ادامه با انتقاد از وضعیت خوابگاه پسران دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: امیدواریم در یک برنامه سه ساله بتوان خوابگاه دانشجویان پسر دانشگاه علوم پزشکی قم را احداث کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به برخی از بیمارستان‌های فرسوده در قم بیان داشت: تلاش می‌شود تا از محل اعتبارات وزارت و سایر منابع ممکن بازسازی بیمارستان‌های فرسوده در قم در دستور کار قرار گیرد.

رحیمی همچنین بیان داشت: شرایط نظام سلامت در کشور مطلوب است هر چند که در زیرساخت‌ها بهداشت و درمان کمبودهایی وجود دارد که در این راستا بازدیدهای میدانی برای ارزیابی از شرایط مهم است

منبع: مهر
شناسه خبر: 911608

مهمترین اخبار ایران و جهان: