نیوز سیتی!
23 آذر 1401 - 12:08

شهرداری‌ها ۸ ماه است که عوارض آلایندگی دریافت نکرده‌اند

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: ۸ ماه است که شهرداری‌ها عوارض آلایندگی دریافت نکرده‌اند و شهرداری شهرهای کوچک در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۳ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی، گفت: مدتی است عوارض آلایندگی صنایع که مطابق ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده باید آئین‌نامه آن در هیئت دولت تصویب می‌شد، پرداخت نمی‌شود.

وی تاکید کرد: متأسفانه هیئت دولت برای این موضوع اقدامی نکرده و ۸ ماه است که شهرداری‌ها، عوارض آلایندگی دریافت نکرده‌اند. لازم است رئیس‌جمهور دستور دهد آئین‌نامه ماده ۲۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده در هیئت دولت تصویب شود، چرا که شهرداری شهرهای کوچک در پرداخت حقوق کارکنان خود دچار مشکل شده‌اند.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت مولوی عبدالواحد ریگی، گفت: رحمت خدا بر عبدالواحد که حقیقتاً عبد واحد بود و عبد نفس و شیطان نبود و تا آخر عمر نیز در راه عبودیت واحد و حمایت از ولایت فقیه به خدای واحد پیوست. امیدواریم این خون‌ها مردم را بیدارتر کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 910052

مهمترین اخبار ایران و جهان: