نیوز سیتی!
24 شهریور 1402 - 19:29

اجرای خط انتقال آب شرب در شهر کیان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای خط انتقال آب شرب شهر کیان، گفت: این اقدام در جهت جلوگیری از ایجاد کمبود آب آشامیدنی در شهر کیان در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، محمد کریمی با اشاره به اجرای خط انتقال آب در شهر کیان، گفت: پس از تجهیز و راه‌اندازی چاه شماره ۷ در شهر کیان نیاز به خط انتقال آب از چاه به مخزن ذخیره آب اندیشیده و استارت این پروژه زده شد.

هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری افزود: در جهت ذخیره‌سازی و گندزدایی آب استحصال شده از چاهی که با ۱۰۲ متر عمق و آبدهی ۱۲ لیتر بر ثانیه در شهرکیان راه‌اندازی شد نیاز به اجرای خط انتقال حد فاصل چاه جدید و مخزن ذخیره بود.

وی بیان کرد: از جمله اقدامات اجرایی این پروژه شروع خاکبرداری و لوله‌‌گذاری خط انتقال از چاه جدید شهرکیان به مخزن ذخیره به طول ۲۵۰۰ متر پس از برش آسفالت توسط کاتر، حفاری، بارگیری مصالح اضافه و مابقی کارها بر اساس اصول مهندسی در حال انجام است‌.

کریمی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه اجرای خط انتقال آب شهر کیان ۴۵ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: این اقدام جهت جلوگیری از ایجاد کمبود آب آشامیدنی شهر کیان در حال اجراست.    

پایان پیام/ ۶۸۰۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500352

مهمترین اخبار ایران و جهان: