نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 15:22

تعاونی‌های راکد اردستان فعال می‌شوند

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان گفت: ۱۰ درصد جمعیت شهرستان اردستان عضو شرکت‌های تعاونی هستند و در حال تبدیل تعاونی‌های راکد به تعاونی‌های فعال هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، وحید نقوی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: هفته تعاون امسال به دلیل تقارن با ایام اربعین حسینی در روزهای اول تا هفتم شهریور ماه خواهد بود و شعار هفته تعاون، حکمرانی تعاون، حکمرانی مردم اعلام شده است.

وی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده ۱۰ درصد جمعیت شهرستان اردستان عضو شرکت‌های تعاونی هستند، این آمار نوید بخش اتفاقات خوب در حوزه اقتصادی و تعاونی‌های شهرستان است.

نقوی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۷۰ شرکت تعاونی در شهرستان اردستان وجود دارد اما در برخی موارد، تعاونی‌های شهرستان مغفول مانده‌اند که در این راستا جلساتی برگزار شده است و در حال تبدیل تعاونی‌های راکد به تعاونی‌های فعال هستیم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردستان تصریح کرد: اکثر فعالیت تعاونی‌های شهرستان اردستان در زمینه‌های کشاورزی و دامداری است و تعدادی فعالیت‌های خدماتی نیز ارائه می‌دهند بنابراین رسته‌های تعاونی در این شهرستان تولیدی، توزیعی و خدماتی است.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته تعاون در اردستان، یادآور شد: غبارروبی مزار شهدا، بازدید از تعاونی خوراک دام و طیور زواره، بازدید از تعاونی فولاد کویر، نشست با تعدادی از اعضای تعاونی‌ها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، میزخدمت و سخنرانی در نمازجمعه از جمله برنامه‌های هفته تعاون در این شهرستان است.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1464196

مهمترین اخبار ایران و جهان: