نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 09:51

عاملان شهادت شهید پرکاس چگونه دستگیر شدند؟

بررسی های اطلاعاتی نشان می داد که عاملان شهادت سرهنگ مرزبان مسعود پرکاس (رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان) 6 نفر بودند که روز گذشته نفر آخر آنها نیز با رصد و تیزبینی نیروهای فرماندهی انتظامی یزد بازداشت شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عاملان شهادت شهید مرزبان مسعود پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی هرمزگان 6 نفر بودند که تاکنون 5 نفر از آنان با عملیات های مختلف پلیس مرزبانی و فراجا دستگیر شده بودند.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی یزد روز گذشته از دستگیری عامل اصلی شهادت سرهنگ پرکاس خبرداد و گفت: با کار اطلاعاتی ماموران دریابانی استان هرمزگان و اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ماموران پلیس آگاهی استان یزد مخفیگاه قاتل شهید پرکاس در یزد شناسایی شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان یزد پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه قاتل فراری را دستگیر کردند.

پیش از این نیز سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی هرمزگان گفته بود: مرزبانان در همان روزهای اول شهادت شهید پرکاس، پس از انجام تحقیقات گسترده و رصد اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ روز و در دو عملیات جداگانه موفق به شناسایی و دستگیری چهار تن از عوامل اصلی شهادت این افسر شجاع هرمزگانی شدند.

سردار اسماعیلی  3 تیرماه گفته بود: با تلاش و رصد مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی و کسب نیابت قضایی، پنجمین شرور مسلح متواری به هویت معلوم که در درگیری مسلحانه منجر به شهادت شهید مسعود پرکاس، به عنوان فرد مسلح و تیرانداز حضور داشته و در مخفیگاه  خود در یکی از استان‌های مرکزی کشور پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر شد.

شهید پرکاس رییس اداره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مرزبانی هرمزگان در اردیبهشت امسال در درگیری با اشرار مسلح قاچاقچی آسمانی شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1489596

مهمترین اخبار ایران و جهان: