نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 23:09

همکاری مثبت وزارت ارتباطات و تاکسی‌های اینترنتی برای ارائه خدمات به زائرین اربعین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از همکاری مثبت تاکسی‌های اینترنتی برای ارائه خدمات به زائرین اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، ۱۷ مرداد ماه امسال پس از یک فراخوان برای ارائه خدمات در ایام پیاده‌روی اربعین، شرکت‌های فناور با محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جلسه‌ای برگزار شد. پس از پایان این نشست وزیر ارتباطات در جمع خبرنگاران اعلام کرد که باید سفرهای اربعین ارزان و ایمن باشد. 
نمایندگان شرکت‌های فناور فعال در بستر اینترنت نیز تاکید کردند که از تمام ظرفیت خود در ایام اربعین برای ارائه خدمات به زائران استفاده خواهند کرد. 
در همین راستا، رییس کمیته حمل و نقل ستاد مرکزی اربعین چند روز پیش از آغاز طرح همپیمایی مسافران اربعین خبر داده و اعلام کرد: مسافران می‌توانند با تاکسی اینترنتی به نقاط صفر مرزی بروند و از این تاکسی‌ها کمسیون دریافت نخواهد شد. 
در همین رابطه عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات،  امروز در صفحه شخصی خود در ویراستی گفت:  یکی از خدمات فناورانه اربعین که از سال قبل در دستور کار سازمان فناوری اطلاعات بود،استفاده از ظرفیت سکوها برای جابجایی زوار عزیز بود که الحمدلله، امسال با مصوبه دولت و پیگیری‌های ویژه معاون اول و همراهی وزارت راه، پلیس، بیمه،‌ ستاد اربعین و البته تلاش و همدلی مدیران این سکوها،به ثمر نشست.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470408

مهمترین اخبار ایران و جهان: