نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 15:44

توسعه سایت پسماند استان گلستان منوط به اجرای شروط سازمان حفاظت محیط‌ زیست

معاون زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: در گزارش ارزیابی سازمان حفاظت محیط‌ زیست درباره سایت پسماند گلستان شروط ۱۳ گانه‌ای ذکر شده است که باید به طور کامل اجرا شود.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، ایرج حشمتی، معاون زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست در رابطه با صدور مجوز برای سایت زباله استان گلستان اظهار کرد: این مجوز در سال ۱۳۸۹ صادر شده و کیفیت گزارشات ارزیابی در آن زمان خیلی بالا نبوده است.

وی ادامه داد: همچنین در گزارش شما به موضوع کاهش زباله از مبدأ اشاره نشده است که این برنامه بسیار مهم است و باید در دستور کار قرار بگیرد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در گزارش ارزیابی سازمان حفاظت محیط زیست شروط ۱۳ گانه‌ای ذکر شده است که باید به طور کامل اجرا شود و اگر چنین نباشد باید به مسئله ورود کنید.

حشمتی با بیان اینکه در بازدیدی که شخص سلاجقه از این سایت داشته است، اینطور دیده شد که سایت پسماند دارای عارضه است، تاکید کرد: اگر سایت از کنار رودخانه عبور کند باید تمهیداتی برای این موضوع در نظر گرفته شده و به سازمان ارائه شود. گزارشات پایش باید به طور مداوم به سازمان داده شده و بار دیگر تأکید می‌کنم که اجرای شروط ۱۳ گانه الزامی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520452

مهمترین اخبار ایران و جهان: