نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 11:28

خرید بیش از ۳ هزار تن برنج پرمحصول در مازندران

مدیرول غله و خدمات بازرگانی مازندران گفت: بیش از ۳ هزار تن برنج پرمحصول از مراکز طرف قرارداد در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولید محصولات کشاورزی و رونق بخشی به بازار برنج، تحویل گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباس‌علی  وفایی‌نژاد مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون مقدار ۳ هزار و ۴۱ تن برنج ندا و شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ پس از ارزیابی توسط کارشناسان خبره محلی و کارشناسان مرکز تحقیقات برنج خریداری شد.

وی افزود:  با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول سال گذشته در استان مازندران، تاکنون قرارداد تحویل بیش از ۱۶هزار تن برنج ندا، شیرودی و فجر در بسته بندی‌های ۱۰ کیلویی با ۲۸مرکز شامل شالیکوبی ها و تعاونی روستایی استان منعقد شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران بیان کرد: با پیگیری های به عمل آمده تاکنون ۶۶میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شد.

وفائی‌نژاد با اشاره به استقبال برنج کاران مازندران از اجرای  این طرح در استان و راه انداری دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل، اعلام کرد: طرح خرید برنج سال گذشته تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران در خصوص خرید برنج تولید شده در سال ۱۴۰۲ نیز اظهار داشت: در صورت ابلاغ دستورالعمل جدید برای خرید برنج تولیدی سال‌جاری، این اداره کل آمادگی لازم برای اجرای آن و راه‌اندازی مراکز خرید در دیگر شهرستان‌ها را دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1494352

مهمترین اخبار ایران و جهان: