نیوز سیتی!
20 شهریور 1402 - 13:59

اختصاص بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار فرهنگی به شهرستان های خراسان رضوی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت : در راستای عدالت فرهنگی، ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به فعالیت‌های فرهنگی، هنری، قرآنی و رسانه‌ای شهرستان‌های استان اختصاص یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، محمد حسین‌زاده در دیدار با فرماندار بردسکن اظهار کرد : در این چهارچوب تلاش شده است با طراحی ۱۰ محور اجرایی یکپارچه در حوزه‌ فرهنگ، هنر، رسانه و قرآن در شهرستان‌ها، به خط‌ مشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای گسترش عدالت فرهنگی نزدیک شویم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه امروزه رسانه های دیجیتال بسیار اثر گذار ظاهر شده اند گفت : 50 سال قبل روزنامه یک رسانه بود و اثرگذاری خود را داشته است، ولی امروز برای رقابت باید از دیگر ابزارها استفاده و به رسانه نگاه تحولی داشت.

وی از وجود ۴۰۰ رسانه دارای مجوز در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: در بحث فعالیت در فضای مجازی  که بعضا افرادی هستند که در گروه ها اظهار نظر های مخلتفی دارند به جهت برخورد با آنها فعلا قانونی وجودندارد ولی به فرمانداران شهرستان ها تاکید کرده ایم که فقط خبرنگاران شناسنامه دار در جلسات دعوت شوند.

در ابن جلسه فرماندار بردسکن ضمن بیان ظرفیت های فرهنگی و هنری در شهرستان مشکلات این حوزه را به مدیر کل مطرح کرد. پایان پیام/70050

منبع: فارس
شناسه خبر: 1494708

مهمترین اخبار ایران و جهان: