نیوز سیتی!
10 شهریور 1402 - 14:40

آیت الله ناصری: دشمن شناسی و امید موثرترین عامل موفقیت است

امام جمعه یزد با بیان این‌که دشمنان سعی دارند دستاوردهای موفقیت آمیز دولت را ضعیف نشان دهند تا مردم کشور ما را از مسیر خود منحرف و مایوس کنند، گفت: امید و دشمن شناسی موثرترین عامل موفقیت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته ۱۰ شهریورماه نماز جمعه مرکز استان، با اشاره به اهمیت و ضرورت شناخت توطئه دشمنان، اظهار کرد: دشمنان دین و نظام اسلامی از ابتدا تاکنون سعی دارند با طراحی و ایجاد توطئه‌های شوم اساس نظام جمهوری اسلامی ایران متزلزل کنند و جوانان ما را فریب دهند.

وی رسانه را یکی از مهمترین ابزارهای امروز دشمنان علیه انقلاب اسلامی دانست و افزود: دروغ گویی و سیاه نمایی روش دشمنان دین علیه امنیت داخلی و اقتدار خارجی ملت ایران است.

امام جمعه یزد با بیان این‌که دشمنان تمام ابزارهای رسانه‌ای خود را با هزینه گزاف بکار گرفته‌اند تا نارسایی دولت ما را بزرگ نمایی و اقدامات انجام شده را کوچک جلوه نمایند، گفت:‌ مردم شجاع و آگاه کشور ما باید با اندیشه و تفکر اقدامات دولت را بسنجند و خود ارزیابی کنند و اجازه ندهند که دشمن با اطلاعات دروغ آنها را منحرف کند، دولت در زمینه صنایع ، مسائل خارجی و دیگر موارد تلاش های زیادی انجام داده، البته در زمینه معیشتی با وجود تحریم ها کم و کاستی وجود دارد که باید جبران کند.

آیت الله ناصری یزدی تصریح کرد: دولتمردان و مسوولان کشور همه دلسوز هستند و سعی دارند که کمبود و کاستی و مشکلاتی که در کشور وجود دارند رفع کنند، اما دشمن شب و روز در تلاش است که ملت ایران را ناامید کند و هرگز در دشمنی خود کوتاه نمی‌آیند، اما همه باید تفکر ، تعقل و تدین همه توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و در برابر آنها ایستادگی کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این‌که مسئولان باید بیشتر و بهتر به فکر معیشت مردم باشند، ادامه داد: دشمنان تمام حربه و ابزار خود را بکار می‌گیرند و به صورت آرام آرام حرکت می‌کند تا ملت‌ها را از مسیر خود منحرف نمایند تا بتوانند بر کشورها مسلط شوند.

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: کشورهای استکباری از مشکلات ما خوشحال می‌شوند و از پیشرفت ما می‌ترسند، بنابراین باید ایمان به خدا را در وجودمان تقویت کنیم و اگر قدرت تفکر نداشته باشیم دشمن به ما ضربه می‌زند.

آیت الله ناصری یزدی در پایان با بیان این‌که امید، بصیرت‌افزایی و دشمن شناسی عوامل اصلی برای مقابله با استکبار جهانی گفت: اکنون با مقاومت و ایستادگی کشورهای مسلمان قدرت اسرائیل پوشالی شده و آمریکا هم جرات گستاخی ندارد.

پایان پیام/الف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1480052

مهمترین اخبار ایران و جهان: