نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 13:12

نماینده ولی‌فقیه در لرستان: دولتمردان کمر دیو بیکاری در لرستان را خم کنند

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: باید بگونه‌ای از ظرفیت‌های مختلف ملی و استانی استفاده کرد تا بتوانیم کمر دیو بیکاری را خم کنیم و با تدبیر و پیگیری صنایع نیمه‌تمام یا شروع به کار نکرده را احیا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در مراسم گرامی داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان بهشتی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت هفته خدمت‌گذاری به مردم است.

وی خاطرنشان کرد: هفته دولت فرصت خوبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت و اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مردم مطالبات و خواسته‌هایی از قوای سه گانه دارند، افزود: اما این یک کفه ترازو است، کفه دیگر اقداماتی است که دولت سیزدهم در این مدت انجام داده و اگر این ۲ کفه را با هم نبینیم، دچار اشکال شده و ناامیدی بر ما حاکم می‌شود.

شاهرخی بیان داشت: ما کارهای انجام شده‌ای داریم، کارهای در حال انجام بوده و کارهای زیاد انجام نشده‌ای نیز در پیش‌رو است، هفته دولت هفته‌ای است تا مردم این توازن را ببینند.

وی با بر طراحی جامع و کامل برای برنامه‌های سفر دوم ریاست جمهوری به لرستان تاکید و تصریح کرد: باید بگونه‌ای از ظرفیت‌های مختلف استفاده کرد تا بتوانیم کمر دیو بیکاری را خم کنیم و با تدبیر و پیگیری صنایع نیمه‌تمام یا شروع به کار نکرده را احیا کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: با کار جهادی و تلاش شبانه‌روزی بتوانیم در این سال‌های باقی مانده از دولت سیزدهم به قله‌های پیشرفت برسیم، این را هم بدانیم پیشرفت بدون رشد دینی و فرهنگی آثاری نخواهد داشت.

شاهرخی با بیان اینکه ارتقای فرهنگی موجب توسعه در دیگر حوزه‌ها می‌شود، گفت: اگر ارتقای فرهنگی و دینی نباشد، رشد اقتصادی سر از اسراف در می‌آورد، اگر ارتقای فرهنگی و دینی نباشد، رقابت‌های سیاسی برای رسیدن به خواسته‌های شخصی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به برنامه‌های فرهنگی و دینی در بخش ملی و مردمی توجه کرد، افزود: باید در مسیری حرکت کنیم که راهبردهایش توسط مقام معظم رهبری مشخص شده باشد، مسیری که در آن تبعیض، توصیه‌های فراقانونی و جذب بدون ضابطه نباشد.

پایان پیام/

 


 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477052

مهمترین اخبار ایران و جهان: