نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 16:08

تحقق مطالبه‌ ۱۰ ساله مردم روستای دهنوی با همت بسیج سازندگی

بیرجند_ فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: به گفته اهالی روستای دهنو موضوع آسفالت این روستا پس از ۱۰ سال مطالبه و پیگیری با کمک بسیج سازندگی خراسان جنوبی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا مهدوی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح پروژه راه روستایی دهنو شهرستان نهبندان، اظهار کرد: خوشبختانه نگاه بسیار خوبی برای کمک به رفع محرومیت به ویژه در روستاهای محروم دارد.

وی تصریح کرد: عملیات آسفالت راه روستایی دهنو چهار ماه قبل توسط بسیج سازندگی خراسان جنوبی آغاز شده و امروز پس از ۱۰ سال به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی گفت: اجرای این پروژه یکی از مطالبات جدی مردم این منطقه بوده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم و با پیگیری هایی که توسط سپاه و بسیج سازندگی شهرستان نهبندان انجام شد خوشبختانه امروز بعد از ۱۰ سال این پروژه به سرانجام رسید و مردم این منطقه از نعمت راه آسفالته برخوردار شدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان‌جنوبی بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار دولت و دستگاه های اجرایی در بحث خدمات دهی در عرصه های مختلف به مردم اقدام کرده و می کند و این افتخار بزرگی است.

مهدوی با بیان اینکه پیگیر حل مسائل مردم این منطقه خواهیم بود، خاطرنشان کرد: امیداست با این پیگیری‌ها در توسعه و پیشرفت منطقه اقدامات خوب و موثری انجام دهیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475452

مهمترین اخبار ایران و جهان: