نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 14:40

۱۰ زمین چمن مصنوعی در مشگین شهر احداث می‌شود

مشگین شهر - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر گفت: عملیات احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان مشگین شهر آغاز می‌شود.

وحید طلوعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با هفته ولایت عملیات تعمیر و بهسازی ۲۰ سالن ورزشی شهرستان مشگین شهر آغاز شده که نویدبخش سالی پربار برای ورزش شهرستان در سال جاری است.

وی خاطرنشان کرد: سالن‌های کشتی رضی و مشگین شهر، سالن‌های ورزشی نصیرآباد، پریخان، قوشه، وزنه برداری آلنی، لاهرود، فخرآباد، مرادلو، الزهراء، سالن ورزشی احمدآباد، سالن حجاب، سالن ۲ هزار نفری شهدا، ژیمناستیک، زمین چمن انار و رضی از جمله این طرح هاست که با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در حال اجرا هستند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر از اتمام تعمیر و تجهیز سالن باستانی این شهرستان خبر داد و بیان کرد: تعمیرات رختکن و سرویس بهداشتی زمین چمن مصنوعی و روشنایی سالن‌های ژیمناستیک ۲ هزارنفری نیز در مرحله پایانی قرار دارند.

طلوعی با اشاره به اتمام عملیات تعمیر و تجهیز مابقی سالن‌های ورزشی شهرستان مشگین شهر بیان کرد: عملیات احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی در شهرستان آغاز شده که با تأمین اعتبار از محل کمک‌های بنیاد علوی و اعتبارات استانی کار احداث دو زمین تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

وی با تقدیر از فرماندار و مسئولان بنیاد علوی در مشگین شهر در راستای اختصاص اعتبارات لازم به ورزش شهرستان و بهسازی سالن‌های ورزشی تصریح کرد: مربیان ورزشی شهرستان با توانمندی کامل با برگزاری انواع مختلف کلاس‌های آموزشی و برگزاری مسابقات استانی زمینه رشد و توسعه ورزش شهرستان را فراهم کرده اند که در سال جاری شاهد تحرک عظیم در ورزش این شهرستان خواهیم بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشگین شهر توسعه علمی ورزش مشگین شهر را یادآور شد و بیان کرد: برگزاری کلاس تئوری مربیگری در مشگین شهر و برگزاری کلاس‌های مختلف مربیگری و داوری در برخی رشته‌های ورزشی نویدبخش توسعه ورزش در مشگین شهر است.

طلوعی از برگزاری بیش از ۷۰ برنامه فرهنگی اعم از کارگاه‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی، غباروبی مزار شهدا، جشنواره‌های مختلف فرهنگی، اردوهای یک روزه فرهنگی ورزشی، همایش‌ها، کارگاه‌ها و نشست‌های مختلف در حوزه عفاف و حجاب، امر به معروف و نهی از منکر و احکام و نماز خبر داد و افزود: دو سازمان مردم نهاد به سمن‌های فعال این شهرستان در سال جاری افزوده شده و در مجموع چهار سازمان مردم نهاد مستقل در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به انجام اقدامات اولیه برای صدور پروانه باشگاهی برای ۵ باشگاه ورزشی در این شهرستان اظهار کرد: ساماندهی ثبت باشگاه‌های فعال ورزشی با سرعت پیگیری می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1477108

مهمترین اخبار ایران و جهان: