نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 13:29

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی زیربنای اقدامات فرهنگی و اجتماعی است

استاندار مرکزی گفت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در همه جوامع زیربنای اقدامات فرهنگی و اجتماعی است و این مهم باید مورد توجه جدی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه در مراسم بهره‌برداری از مرحله اول نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران و طرح‌های مخابراتی استان مرکزی در اراک، افزود: دولت سیزدهم با نگاه ویژه‌ای که به توسعه شبکه فیبرنوری دارد سهم قابل توجهی در توسعه زیرساخت ها ها دارد و به طوری که از ابتدای دولت سیزدهم در شبکه ملی اطلاعات شاهد افزایش ۲۵ درصدی بوده ایم.

وی بیان کرد: قدامات گسترده دولت در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات به خوبی در سطح جامعه مشهود است.

استاندار مرکزی اظهار کرد: پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی بومی در دولت سیزدهم به طور چشمگیری گسترش یافته و مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

مخلص الائمه گفت: دولت هشت درصد درآمد خود از طریق اپراتور همراه را برای توسعه شبکه فیبرنوری در نظر گرفته است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مخابرات و شبکه‌های ارتباطی یکی از ارکان مهم توسعه کشور محسوب می شود.

علیرضا نظری با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به این بخش حساس اقدامات مختلفی انجام داده اند افزود: تلاش های دشمن در این زمینه نشان دهنده اهمیت این بخش است بنابراین باید مراقبت‌های ویژه ای در این راستا صورت بگیرد.

وی ادامه داد: زیرساخت‌های لازم در بخش‌های مختلف هنوز به طور کامل توسعه و بهبود نیافته است که انتظار می رود با اجرای خصوصی‌سازی این مشکلات این حوزه هر چه سریع تر مرتفع شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477096

مهمترین اخبار ایران و جهان: