نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 13:41

سفر رئیس جمهور برکات فراوانی برای مردم استان بوشهر خواهد داشت

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر نظیر ۲ سفر گذشته ایشان با خیر و برکت برای مردم استان همراه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح شنبه در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهور به استان بوشهر برای افتتاح سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی اظهار داشت: فاز ۱۱ پارس جنوبی تنها فاز توسعه نیافته این میدان مشترک گازی است که با وجود مرزی‌بودن، توسعه آن در طی دو دهه گذشته، بارها توسط شرکت‌های ایرانی و خارجی با تعویق مواجه شده بود.

وی اضافه کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و آغاز فعالیت رسمی آن در مردادماه ۱۴۰۰ با شعار پیشبرد طرح‌ها با تکیه بر توان داخل و اینکه هیچ طرحی نباید معطل تحقق برجام باشد، توسعه فاز ۱۱ با جدیت بیشتری دنبال شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: در همین راستا به‌زودی با حضور رئیس‌جمهور شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

پورات در جمع مسئولان شهرستان عسلویه با اشاره به اینکه در هفته دولت در سراسر استان بوشهر هزار و ۱۵۹ طرح با اعتبار ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، افزود: در شهرستان عسلویه از ۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۴۰ هزار و ۵۹۷ میلیارد تومان اعتبار، ۲۰ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۱۱ طرح آغاز و ۲۷ برنامه شاخص فرهنگی انجام می‌شود.

وی گفت: سفر ریاست جمهور به استان بوشهر و حضور در شهرستان عسلویه دوشنبه ششم شهریور خواهد بود که دیدار مردمی نیز ساعت ۱۰ در ورزشگاه پردیس شهر عسلویه انجام خواهد شد.

پورات اذعان کرد: سفر رئیس جمهور به استان بوشهر همواره نظیر ۲ سفر گذشته ایشان با خیر و برکت برای مردم استان همراه خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1469396

مهمترین اخبار ایران و جهان: