نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 08:32

بهره برداری از ۱۷۰پروژه با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد در هرسین

کرمانشاه- فرماندار هرسین از بهره برداری از ۱۷۰پروژه با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان در این شهرستان به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب ایتوندی صبح شنبه در جلسه گرامیداشت هفته دولت از افتتاح بیش از ۱۷۰ پروژه حوزه راه، عمرانی، اقتصادی، کشاورزی و خدماتی با اعتبار ۱۵۱ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم ۱۳۰ نفر خبر داد.

وی ادامه داد: بهره برداری از مسکن مهر ۱۶۰ واحدی بهزیستی با حضور مسئولان کشوری از شاخص ترین برنامه‌های هفته دولت در شهرستان هرسین خواهد بود.

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های شاخصی که در هفته دولت و در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی چشمه کبود - سرخه وند، آزان وازان- برآفتاب، قلعه گنجوان - میرمینگه و روکش آسفالت بزرگراه کربلا و سه راهی هرسین با اعتبار ۹۵ میلیارد تومان است.

ایتوندی در ادامه سخنانش از مسئولین خواست خدمات شایسته دولت را برای آگاهی مردم در رسانه‌ها منتشر کنند.

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: در میدان اجرایی کشور شخصیتی در قامت رئیس قوه مجریه قرار دارد که بزرگترین افتخارش مردمی بودن و انقلابی بودن است و خودش را مطیع، همسو و همگرا با منویات مقام معظم رهبری می‌داند.

ایتوندی گفت: رئیس جمهور، در سایه این تبعیت از ولی فقیه، شتاب دهنده به خدماتی هستند که حاکمیت نظام اسلامی و ولایت فقیه خواستار اجرای آن برای رفاه و امید آفرینی در بین مردم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1468408

مهمترین اخبار ایران و جهان: