نیوز سیتی!
11 شهریور 1402 - 12:12

ثبت ۱۹ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ایلام

فرمانده نیرو انتظامی ایلام گفت: از ابتدای شروع راهپیمایی اربعین بالغ بر ۱۹ هزار تماس مردمی و زائران با مرکز فوریت های پلیسی به ثبت رسیده است.

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام، ظهر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و مضاعف پلیس به عموم مردم و زائران عزیز و همچنین اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی استان از ابتدای شروع راهپیمایی اربعین بالع بر ۱۹ هزار تماس مردمی و زائران با مرکز فوریت های پلیسی به ثبت رسیده است. 

وی افزود: این حجم از تماس های مردم با پلیس، نشان از اعتماد مردم به خدمتگزاران خود در مجموعه انتظامی است که همین اعتماد مردم موجب افزایش انگیزه خدمت مضاعف و جهادی به زائران را خواهد داشت و این اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه برای پلیس است. 

فرمانده نیرو انتظامی استان یادآور شد: پلیس با حداکثر توان و آمادگی در حال ارائه خدمت رسانی به زائران عزیز در حوزه سرزمینی استان ایلام است تا زائران بدون دغدغه و با در سایه امنیتی که ایجاد شده است به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در پایان از زائران در خواست می شود در طول مسیر از عجله و شتاب پرهیز و  پس از ورود به کشور عزیزمان با استراحت کامل در مکان های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت وسلامت و بدون حادثه به شهرهای خود باز گردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1481252

مهمترین اخبار ایران و جهان: