نیوز سیتی!
07 شهریور 1402 - 13:44

۷۸ موکب استان مرکزی به زائرین اربعین خدمات می‌دهند

اراک- استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری پیاده روی جاماندگان در این استان گفت: ۷۸ موکب استان مرکزی به زائرین اربعین خدمات می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه در آستانه اربعین حسینی (ع)، استاندار مرکزی از موکب شهدای مدافع حرم خیرآباد اراک در کیلومتر ۲۲ جاده اراک - قم بازدید و ضمن خداقوت به خادمان این موکب از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات به زائران عبوری از استان قرار گرفت.

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آئین اظهار داشت: موکب‌داران استان مرکزی در سنوات گذشته و به ویژه امسال حق مطلب را به خوبی ادا کردند و در مجموع ۷۸ موکب از این استان به زائرین اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: مواکب استان مرکزی از ورودی‌های استان در زرندیه تا نجف، کربلا، مسیر پیاده‌روی و سامرا مستقر هستند.

استاندار مرکزی ادامه داد: ۳۰ موکب در داخل استان که موکب‌های بسیار بزرگی هستند با نظم بسیار عالی و کار چند وجهی بزرگ، علاوه بر پذیرایی بدون وقفه در وعده‌های مختلف، خدمات فرهنگی متنوعی را نیز ارائه می‌کنند.

وی ادامه داد: استان مرکزی یکی از محورهای مواصلاتی اعزام زائرین است که حجم بسیار زیادی از تردد زائرین ایرانی و خارجی از این استان بوده و دارای رتبه دوم یا سوم تردد است.

مخلص الائمه خاطر نشان کرد: برنامه پیاده‌روی جاماندگان اربعین در چند نقطه از استان مرکزی به سمت امکان زیارتی برنامه‌ریزی شده و امیدواریم در اراک یک راهپیمایی باشکوه به سمت امامزاده محمد عابد (ع) داشته باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1475096

مهمترین اخبار ایران و جهان: