نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 16:32

پروژه‌های راهداری تفرش با صرف ۳۳ میلیارد تومان بهره برداری شد

تفرش- پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تفرش با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار مرکزی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه پروژه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تفرش شامل آسفالت، روکش آسفالت و احداث روشنایی با اعتباری بالغ بر ۳۳۰ میلیارد ریال با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

همچنین پروژه نیمه‌تمام پل طریز آباد پس از ۱۶ سال بلاتکلیفی و چشم انتظاری برای افتتاح، با صرف ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار ظرف یکسال گذشته، امروز به بهره‌برداری رسید.

طول این پل سه دهانه ۶۰ متر و طول کل مسیر آماده‌سازی پروژه ۱۲۰۰ متر است.

پروژه‌های راهداری تفرش با صرف ۳۳ میلیارد تومان بهره برداری شد

فرزاد مخلص الائمه استاندار مرکزی در این آئین گفت: از حدود یک هزار و ۱۸۰ پروژه عمرانی و اقتصادی خرد و کلان که در هفته دولت در استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد، ۶۳ پروژه سهم شهرستان تفرش است.

وی افزود: این پروژه‌ها عموماً مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند و در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان برای ۲۳۳ نفر ایجاد اشتغال خواهد شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: پروژه‌های هفته دولت شهرستان تفرش در حوزه‌های عمران شهری، برق، سلامت، راهداری و کشاورزی است که از دست اندرکاران اجرای این پروژه‌ها، مردم و شوراهای شهر و روستا که کمک کردند این طرح‌ها با سرعت مناسب به بهره‌برداری برسد تشکر می‌کنیم.

گفتنی است سال گذشته ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار در حوزه راه‌های استان مرکزی هزینه شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1473552

مهمترین اخبار ایران و جهان: