نیوز سیتی!
06 شهریور 1402 - 12:19

طرح اولویت‌بندی مطالبات شهرها و روستاهای اردبیل تدوین می‌شود

اردبیل-فرماندار شهرستان اردبیل گفت: طرح اولویت‌بندی مشکلات و مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان اردبیل در حال تدوین است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی صبح دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای والامقام دولت اظهار کرد: طرح اولویت‌بندی مشکلات و مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان اردبیل در حال تدوین است تا اعتبارات بر اساس این اولویت‌بندی اختصاص یابد.

وی ضمن تاکید بر ادامه خدمت‌رسانی بی‌منت و رفتار در شأن مردم، تکلیف اصلی مسئولین را ادای دین به مردم دانست و افزود: برگزاری انتخابات باشکوه و سالم و با مشارکت حداکثری در اردبیل اولویت است.

فرماندار شهرستان اردبیل بیان کرد: دستگاه‌های مربوطه به دور از جانبداری و طرفداری با ارتقا رضایت‌ مندی مردم می‌توانند در برگزاری انتخابات باشکوه و سالم نقش مهمی داشته باشند.

اعتماد اعجازی با بیان اینکه دولت در این مدت دو سال اقدامات خوب و شایسته‌ ای در حوزه‌های مختلف از جمله کنترل تورم و توسعه ساخت مسکن و ساماندهی جاده‌ها انجام داده است، گفت: روز به روز اقدامات توسعه‌ای دولت در حوزه‌ای مختلف در حال گسترش است.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان اردبیل گفت: در این راستا تاکنون ۲۱ هزار نفر ثبت نام کرده‌اند، آورده‌های خود را پرداخت کرده و عملیات اجرایی ۱۳ هزار واحد طرح ملی مسکن هم در شهرستان اردبیل شروع شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1472908

مهمترین اخبار ایران و جهان: