نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 16:17

عزیزی: رسانه‌های معاند وابسته به رژیم صهیونیستی هستند

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب، گفت: علنی شدن این دیدار نشان داد که رسانه‌های معاند وابسته به صهیونیست‌ها هستند.

ابراهیم عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دیدار اخیر وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی با خبرنگاران ضدانقلاب، اظهار داشت: تحرکات رژیم صهیونیستی علیه ایران و اقدام آنان برای تحریک برخی از گروه‌ها و عناصر وابسته از جمله خبرنگاران رسانه‌های فارسی زبان علیه جمهوری اسلامی ایران تازگی ندارد.

وی بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران علی رغم اینکه سال گذشته از همه ابزارهای رسانه‌ای خود استفاده کردند تا ایران را به آشوب و بی ثباتی بکشانند، اما به اهدافشان نرسیدند و الان هم مجدداً می‌خواهند با حمله رسانه‌ای سنگین، در کشورمان درگیری ایجاد کنند که راه به جایی نخواهند برد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سال‌هاست دشمنان جمهوری اسلامی ایران و رژیم صهیونیستی به شیوه‌های مختلف سعی می‌کنند و همه ظرفیت‌های خود را به کار می‌گیرند تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند اما هر بار شکست می‌خورند.

عزیزی ادامه داد: اقدام اخیر رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی و برگزاری جلسه وزیر اطلاعات صهیونیست‌ها با خبرنگاران ضدانقلاب فاقد وجاهت سیاسی و قانونی بوده و از اعتبار ساقط است.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنان برخی از اصحاب رسانه ضد انقلاب را دور هم جمع کردند و به دنبال آن هستند که این افراد را تحریک کنند تا در مسیر تداوم اسلام و انقلاب اسلامی سنگ‌اندازی کنند که قطعاً شکست خواهند خورد.

عزیزی با تاکید بر اینکه رسانه‌های فارسی زبان و خبرنگاران جریان‌های معاند نشان دادند که وابسته به صهیونیست‌ها هستند، گفت: آنان با اتکا به ابزار رسانه و با جنگ ترکیبی می‌خواهند فشارهای بین‌المللی بر جمهوری اسلامی ایران وارد کنند که این بار هم با شکست خواهند خورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1491408

مهمترین اخبار ایران و جهان: