نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 14:20

وزیر اطلاعات روز ارتش را به سرلشکر موسوی تبریک گفت

وزیر اطلاعات روز ارتش را به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات روز ارتش را به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

فرماندهی محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

برادر ارجمند جناب آقای امیر سرلشکر موسوی
سلام علیکم

ضمن آرزوی قبولی طاعات در ماه عبادت و بندگی، نام‌گذاری ۲۹ فروردین به‌عنوان روز پرافتخار و غرورآفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران با فرمان رهبر کبیر انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله‌تعالی)، یوم‌الله دیگری در لوح زرین تاریخ پرفراز و نشیب میهن عزیزمان ثبت و ضبط نمود. فرا رسیدن روز پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه خدمت جنابعالی، امراء، کارکنان و سربازان ولایتمدار تبریک عرض نموده، با گرامی‌داشت یاد و نام آن امام راحل (ره) و شهدای والامقام ارتش خداجو، به مقام شامخ جانبازان سرافراز ارتش ج. ا. ا درود می‌فرستیم.

به حول و قوه الهی، امروز ارتش مردمی، ولایتمدار و توانمند در پرتو اوامر اندیشمندانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) با تکیه بر قله‌های رفیع افتخار و سربلندی چون سدی مستحکم در تقابل با دشمنان کینه‌توز ایستاده و امنیت پایدار مرزهای کشور را با درک صحیح از شرایط منطقه و جهان برای ملّت انقلابی ایران اسلامی به ارمغان و دشمنان ایران اسلامی، به‌ویژه آمریکای جهانخوار و اسرائیل متجاوز را به ستوه آورده است.

همانگونه که مستحضرید، سربازان گمنام امام زمان (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) در سنگر عظیم مبارزه و جهاد، همکاری اطلاعاتی و عملیاتی با ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای حفظ و حراست از ملّت ایران و سرزمین اهل‌بیت عصمت و طهارت (علیهم‌السلام) را بر خود فرض دانسته و این همکاری را مایه مباهات می‌دانند.

از درگاه خالق یکتا، موفقیت روز افزون جنابعالی و یکایک ارتشیان جان برکف را در تأمین امنیت پایدار ملّت سلحشور ایران اسلامی مسئلت می‌نمایم.

سید اسماعیل خطیب

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159596

مهمترین اخبار ایران و جهان: