نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 23:19

تقدیر از کارگر نباید محدود به یک مناسبت خاص باشد

بوشهر- امام جمعه عسلویه گفت: تقدیر از کارگر نباید محدود به یک مناسبت خاص باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید علی هاشمی‌نژاد یکشنبه‌شب در مراسم روز کارگر در عسلویه اظهار داشت: تقدیر از کارگران نباید محدود به یک مناسبت باشد و در طول سال باید این مسئله مد نظر باشد.

وی با اشاره به اینکه باید در همه طول سال به صورت کامل از تلاش‌های کارگران تقدیر شود اضافه کرد: از همه کارگران در نقاط مختلف کشور به ویژه در منطقه پارس جنوبی تشکر کرده و برای آنها آرزوی توفیق دارم.

امام جمعه عسلویه بیان کرد: پیامبر اسلام تاکید دارند که کار کردن برای معیشت موجب آمرزش گناهان انسان می‌شود و جا دارد از کسانی که در این مسیر تلاش می‌کنند تقدیر کنیم.

کارگران ما دشمن را مأیوس می‌کنند

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در مورد کار و کارگر ادامه داد: برای سربلندی کشور باید به وضعیت کارگران رسیدگی کنیم و نگاه ویژه‌ای به این قشر داشته باشیم.

حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد با بیان اینکه ارتقای کارگران نوعی سرمایه‌گذاری است تصریح کرد: به فرموده رهبر انقلاب، اگر می‌خواهیم ظلمی به کارگران نشود باید زمینه ارتقا و مهارت‌افزایی آنها فراهم شود، مشکل بیمه، بهداشت و سلامت خانوادگی و امنیت شغلی آنها تأمین شود.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری ما در خدمت نظام و انقلاب بوده و دشمنان را طول تاریخ انقلاب مأیوس کرده است افزود: از این به بعد هم همین خواهد بود و در مقابل دشمن ایستاده‌اند و دشمن را ناکام می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1179008

مهمترین اخبار ایران و جهان: