نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 10:15

۴۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در شفت اجرا می شود

شفت- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شفت گفت: ۴۰ برنامه مختلف فرهنگی، بصیرتی و عقیدتی سیاسی توسط سپاه ناحیه شفت برگزار می شود.

حجت الاسلام ابوعلی اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۴۰ برنامه مختلف فرهنگی، بصیرتی و عقیدتی سیاسی توسط سپاه ناحیه شفت برگزار می‌شود، اظهار کرد: هفته معلم (عقیدتی - سیاسی) از روز ۹ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۱۴ این ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه همه آثار شهید مطهری در هر زمانی قابل استفاده است، افزود: آنچنانکه در آثار شهید مطهری مشهود است او در زمینه‌های مختلف یک عالم جامع و کامل بود و مطالعه آثار و افکار او می‌تواند در مبارزه با انحرافات بسیار مؤثر باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شفت با اشاره به نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، بیان کرد: معرفت‌افزایی باید مقدمه عمل جهادی و انقلابی شود تا کارآمدی پاسداران و بسیجیان را در سپاه تقویت کند و این امر خطیر، با تقویت و ارتقای بصیرت دینی و حضور مؤثر در عرصه‌های عملیِ حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، برنامه‌ریزی و در قالب اجرای اثربخش برنامه‌های عقیدتی و بصیرتی محقق می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیلی تصریح کرد: دیدار کارکنان پایور و بسیج و مربیان و هادیان سیاسی سپاه ناحیه و فرهنگیان با امام جمعه، سخنرانی و حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان جهت تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و امام شهدا، تجلیل از کارکنان، مربیان، هادیان سیاسی بسیج و دست اندرکاران عرصه جهاد علمی در سطح حوزه‌های مقاومت بسیج، مسابقه کتابخوانی با محتوای آثار شهید مطهری، نشست‌های بصیرتی در سطح حوزه‌های بسیج، پایگاه‌ها، مساجد و مدارس و نواختن زنگ سپاس معلم در سطح مدارس، از مهمترین برنامه‌های این هفته خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1177296

مهمترین اخبار ایران و جهان: