نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 13:05

رضایت دولت از مجموعه مدیریتی کهگیلویه و بویراحمد/ به هیچ مدیری چک سفید ندادیم

معاون رئیس جمهور گفت: از مجموعه مدیریتی استان رضایت داریم و از آنها حمایت می کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، محسن منصوری در حاشیه بازدید از پروژه کمربندی یاسوج در جمع خبرنگاران اختصاص اعتبار برای خرید زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن را مشکل دانست و گفت: برای رفع مشکل کمبود زمین در یاسوج دو پیشنهاد توافق با بخش خصوصی و ایجاد شهرهای جدید در اطراف یاسوج مطرح است.

به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور دولت متعهد است که مشکل زمین طرح نهضت ملی را حل و فصل کند.
وی با اشاره به سرعت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بخشی از پیشرفت فیزیکی پروژه‌های استان در یک و نیم سال دولت سیزدهم انجام شده است و در دولت آیت الله رئیسی مصمم به رفع مشکلات پروژه ها هستیم.

منصوری با اشاره به اینکه برخی از پروژه ها با کمبود اعتبار مواجه هستند گفت: مشکل کمبود اعتبار پروژه ها در سفر دور دوم دولت به استان تامین می شود.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد مجموعه مدیریتی استان گفت: استاندار و مجموعه مدیریتی در کهگیلویه وبویراحمد شبانه روزی پای کار هستند هر چند ممکن است نواقصاتی وجود داشته باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: از مجموعه مدیریتی استان حمایت می کنیم تا آنچه برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد برنامه ریزی کردند تحقق یابد.

منصوری با بیان اینکه اقدامات و تلاش های مجموعه مدیریتی استان شبانه روزی، منسجم و جهادی است، افزود: در دولت آیت الله رئیسی به هیچ مدیری چک سفید امضا ندادیم لذا هیچ مدیری حق تاخیر در خدمات رسانی به مردم را ندارند.

وی بیان کرد: میثاقی که میان دولت و مدیران است میثاق حل مشکلات است و در استان کهگیلویه و بویراحمد استاندار و مجموعه مدیریتی در تلاش برای حل مسائل هستند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177952

مهمترین اخبار ایران و جهان: