نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 14:28

کشف بیش از یک تن مواد افیونی در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف یک تن و 295 کیلو گرم مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان مسلح در استان خبر داد.

 سردار  دوستعلی جلیلیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: فرمانده انتظامی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال ۲ محموله مواد مخدر از شهرستان های شمالی و جنوبی استان به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

 وی افزود: در این رابطه مأموران انتظامی شهرستان های " ایرانشهر " و" زابل" در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه و انجام یک سری اقدامات تخصصی، اعضای این باند قاچاق را که با چندین دستگاه خودرو در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند، شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: سوداگران مرگ که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت مأموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیدند و با رها کردن خودروها به سمت ارتفاعات منطقه متواری شدند.

 این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: طی عملیات های همزمان در شمال و جنوب استان 4 نفر از سوداگران مرگ دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیف شده از قاچاقچیان یک تن و ۲۹۵ کیلو گرم مواد افیونی از نوع تریاک کشف شد.

 سردار جلیلیان در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر استان حضور فعال دارد و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهد کرد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1111008

مهمترین اخبار ایران و جهان: