نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 13:15

معابر دیشموک نیازمند توجه بیشتر مسئولان+تصاویر

معابر دیشموک هر روز خراب‌تر از دیروز است که باید مسئولان توجه بیشتری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک؛ شهر دیشموک در 85 کیلومتری از مرکز شهر دهدشت واقع استان یکی از شهرهای زیبا و دارای پتانسیل های ویژه است که از نظر جغرافیایی می توان گفت در بهترین نقطه مکانی و در جایگاه خوب در استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است.

دیشموک چند مدتی است به حال خودش رها شده و هیچ کس مسوولیت پذیری را قبول ندارد و گاها اهمال کاری مسوولان موجب نارضایتی و گلایه مندی شهرونان داخل شهری و همچنین مهمانان است.

در هر شهر وقتی سخن از عید نوروز است ادارات و نهادهای مرتبط با حوزه شهری و زیرساختهای شهری در خصوص جلب توجه گردشگران و توریستها اقدام به زیباسازی و رفع خرابی ها می کنند.

اما مایه افسوس در شهر دیشموک علاوه بر اینکه هیچ مسوولی توجه خاص به شهر دیشموک ندارد بی توجه به نوروز و ایام تعطیلات هستند شهر رنگ و لعاب نوروزی که به خود نمی گیرد کهنه و فرسوده‌تر نیز هست.

دیشموک که خود شهری زیباست و زیبایی آن بر اثر اهمال مسوولان به زشتی گراییده با سهل انگاری مسوولان هیچ توجهی به این معضل نمی‌شود.

دیشموک شهری با ظرفیت های بالاست که امید است مسوولان امور شهری در کهگیلویه و بویراحمد به این شهر توجه داشته باشند و مسوولان ذیربط را در خصوص اجرای کارهایی که در رضایتمندی شهروندان موثر است توجیه کنند.

چاله چولهای خیابانی که از قبل عید در خیابانهای شهر دیشموک وجود داشته و باید در دستور کار شهرداری قرار می گرفت.

پایان پیام/82027

منبع: فارس
شناسه خبر: 1110852

مهمترین اخبار ایران و جهان: