نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 13:01

اجرای محدودیت‌های ترافیکی روز طبیعت سال ۱۴۰۲ در شهرستان همدان

همدان- ‌رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان همدان از اجرای محدودیت‌های ترافیکی روز ۱۳ فروردین سال ۱۴۰۲ در معابر درون شهری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامعلی همایی در تشریح این خبر گفت: در روز طبیعت تردد کلیه وسایل نقلیه سنگین شامل انواع کامیون و اتوبوس در معابر درون شهری به ویژه راه‌های منتهی به تفرجگاه‌ها نظیر بلوار ارم و محور گنجنامه ممنوع است.

وی افزود: کلیه رانندگان وسایل نقلیه حمل بار، از حمل مسافر در قسمت بار خودداری کرده و در صورت مشاهده چنین مواردی توسط پلیس، برابر مقررات راهنمایی و رانندگی با متخلفین برخورد خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان بیان کرد: در حوزه درون شهری به طورکلی هیچ‌گونه محدودیت تردد برای وسایل نقلیه وجود ندارد، ولیکن در صورت بالا رفتن حجم تردد وسایل نقلیه در ساعات پایانی روز و مضاف بر آن شرایط جوی اعلام شده، در محور گنجنامه و بلوار ارم محدودیت‌های ترافیکی، احتمالی برقرار خواهد شد.

سرهنگ همایی گفت: در صورتی که شهروندان قصد تردد با موتورسیکلت در معابر رادارند علاوه بر رعایت تمامی قوانین حتماً از کلاه ایمنی استفاده نمایند و همچنین رانندگان از توقف وسایل نقلیه در محدوده تقاطع‌ها که باعث کندی تردد و انسداد در معابر می‌شود جداً خودداری کنند.

این مقام انتظامی در پایان از کلیه همشهریان درخواست کرد که به منظور برقراری در نظم عبور و مرور و جلوگیری از هرگونه تصادف احتمالی ضمن رعایت قوانین از عجله و شتاب خودداری کنند و افزود: نیاز است که همشهریان در صورت بالا رفتن میزان تردد وسایل نقلیه در برخی از معابر صبر و شکیبایی داشته باشند و درنهایت درصورت برقراری هرگونه محدودیت تردد و یا تغییر مسیر در معابر همکاری لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی را به عمل آورند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1120796

مهمترین اخبار ایران و جهان: