نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 12:20

افزایش ۱۳ درصدی تردد در همدان/ محدودیت ترافیکی در روز طبیعت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از افزایش ۱۳ درصدی تردد در همدان در نوروز امسال خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی برای روز طبیعت در همدان لحاظ شده است.

غلامعلی همایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان از افزایش ۱۳ درصدی تردد در همدان در نوروز امسال خبر داد و اظهار کرد: تا هشتم فروردین ماه شاهد افزایش ۱۳ درصدی و کاهش تصادفات در همدان بودیم.

وی در ادامه از اعمال محدودیت ترافیکی در روز طبیعت در همدان سخن گفت و افزود: در روز طبیعت تردد وسایل نقلیه سنگین شامل انواع کامیون و اتوبوس در معابر درون‌شهری به ویژه راه‌های منتهی به تفرجگاه‌ها نظیر بلوار ارم و محور گنجامه ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان خاطرنشان کرد: رانندگان وسایل نقلیه حمل بار، از حمل مسافر در قسمت بار خودداری کنند چراکه در صورت مشاهده چنین مواردی، برابر مقررات راهنمایی و رانندگی با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه درون‌شهری به طور کلی محدودیت ترددی برای وسایل نقلیه وجود ندارد اما در صورت بالا رفتن حجم تردد وسایل نقلیه در ساعات پایانی روز و مضاف بر آن شرایط جوی، در محور گنجنامه و بلوار ارم محدودیت‌های ترافیکی برقرار خواهد شد.

همایی بیان کرد: در صورتی که شهروندان قصد تردد با موتورسیکلت در معابر را دارند علاوه بر رعایت تمام قوانین حتما از کلاه ایمنی استفاده کنند و رانندگان نیز از توقف وسایل نقلیه در محدوده تقاطع‌ها که باعث کندی تردد و انسداد در معابر می‌شود خودداری کنند.

وی از همشهریان خواست برای برقراری در نظم عبور و مرور و جلوگیری از تصادف احتمالی ضمن رعایت قوانین از عجله و شتاب خودداری کرده و در صورت بالارفتن میزان تردد وسایل نقلیه در برخی از معابر صبر داشته باشند و در صورت برقراری محدودیت تردد و یا تغییر مسیر در معابر همکاری لازم با پلیس راهنمایی و رانندگی را داشته باشند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1120896

مهمترین اخبار ایران و جهان: