نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 12:12

جشن گلریزان در «سرپل‌ذهاب» برگزار می‌شود

رییس دادگستری سرپل‌ذهاب گفت: جشن گلریزان امسال ۲۹ فروردین امسال در کانون شهید باهنر آموزش و پرورش باحضور مسؤولین و خیرین شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدحسین حیدری رییس دادگستری سرپل‌ذهاب امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دستگاه قضایی در دوره تحول و تعالی، مشارکت‌های مردمی در راستای تحقق اهداف این دستگاه است.

وی ادامه داد: جشن گلریزان مخصوص زندانیان جرایم مالی غیرعمد و محکومین مالی هرساله در سرپل‌ذهاب برگزار می‌شود، سرپل‌ذهاب در بخش جمع‌آوری کمک‌های مالی خیرین در سطح استان و حتی کشور از شهرستان‌های برتر است. 

رییس دادگستری سرپل‌ذهاب ضمن تشکر از مشارکت خیرین و مدیران شرکت‌ها در جشن گلریزان، افزود: زندانیان جرایم غیرعمد افرادی هستند که نه برحسب سوء‌نیت مجرمانه بلکه به دلیل ارتکاب جرایمی از روی جهل به قانون یا ناخواسته و غیرمنتظرانه بدهکاری مالی یا دیه شدند که به دلیل عدم بضاعت مالی قادر به تأمین و پرداخت بدهی خود نیستند.

وی تصریح کرد: جشن گلریزان امسال ۲۹ فروردین امسال در کانون شهید باهنر آموزش و پرورش باحضور مسؤولین و خیرین شهرستان برگزار می‌شود.

پایان پیام/پ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1145152

مهمترین اخبار ایران و جهان: