نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 12:54

انبار قاچاق لاستیک‌ خودرو در مرکز خراسان جنوبی لو رفت

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از توقیف اتوبوس حامل ۱۳۹ کیلوگرم تریاک جاسازی شده در قاین خبر داد و گفت: انبار احتکار لاستیک در بیرجند شناسایی و پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ حسن شجاعی نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع لاستیک‌های ایرانی در انباری واقع در شهر بیرجند، بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم محل احتکار لاستیک ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی انبار شناسایی شده را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در بازرسی دقیق از انبار، هزار و ۳۷۲ حلقه انواع لاستیک خودرو احتکار شده را کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب با اشاره به اینکه ارزش لاستیک های احتکاری توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۷ میلیارد ریال برآورد شده است؛ یادآور شد: ماموران در این خصوص پرونده ای تشکیل و جهت رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

جاساز ۱۳۹ کیلوتریاک دراتوبوس

وی خاطرنشان کرد: همچنین مأموران ایست بازرسی شهید غلامی شهرستان قاین هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس مسافربری ، ۱۳۹کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودور جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ شجاعی نسب افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان این که پلیس نیروی انتظامی خراسان جنوبی به صورت شبانه‌روزی و با به کارگیری تمام امکانات برای برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کند؛ متذکر شد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسایی و برخورد با مجرمان است.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1188052

مهمترین اخبار ایران و جهان: