نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 15:02

برنامه‌های دهه کرامت مسجدمحور برگزار می‌شود

اردبیل- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: امسال برنامه‌های دهه کرامت مسجدمحور و مردم‌محور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن باقری ظهر پنجشنبه در سومین جلسه هماهنگی مراسمات دهه کرامت در اردبیل اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های مذهبی با محوریت مردم می‌تواند زمینه استقبال بیشتر اقشار مختلف مردم را از این برنامه‌ها فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر این برنامه‌ها به مردم واگذاری شده است، تصریح کرد: مشارکت مردم در برگزاری مراسمات دهه کرامت از اهمیت بالایی برخوردار است و امسال قرار شده اغلب برنامه‌های این دهه به صورت مسجدمحوری و مردم‌محوری در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل حضرت امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را منشأ خیر و برکت دنیوی و اخروی عنوان کرد و افزود: کرامت، بخشش و احسان حضرت امام رضا (ع) و خواهرش حضرت معصومه (س) به لحاظ گستردگی به تمام معنی شامل حال تمام شیعیان آن حضرات شده بنابراین آن ۲ بزرگوار آموزگاران تقوا، احسان و کرامت برای تمامی اعصار شدند.

حجت‌الاسلام باقری سالروز تولد حضرت امام رضا (ع) و خواهرش حضرت معصومه (س) را فرصت مناسبی برای احسان، نیکوکاری و تکریم خواند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: در ایام‌الله دهه کرامت برنامه‌ها و مراسم شاد و متنوع مردمی در نظر گرفته شده که بیشتر آنها مسجدمحوری و مردم‌محوری در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها مورد اجرا قرار خواهد گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188208

مهمترین اخبار ایران و جهان: