نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 22:00

هنرمندان همگام با مردم در روز قدس آزادی فلسطین را فریاد می زنند

سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی اعلام کرد: هنرمندان همگام با همه مردم با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و ثابت می‌کنیم؛ مسئله‌ی قدس، نه مسئله‌ فلسطین که مسئله‌ تمام ملتهای مسلمان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  سازمان بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در آستانه چهل و چهارمین سال برگزاری راهپیمایی روز قدس، بیانیه ای صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است؛

روز جهانی قدس، تبلور بیداری جهان اسلام در برابر دشمنان ستمگر و روز استقامت و مبارزه مستضعفین در برابر مستکبران عالم و در رأس آن آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی است.

روزی که به نمادی از مظلومیت و تظلم ملتِ در حصر و آواره فلسطین در برابر جنایت رژیم غاصبی تبدیل‌شده که در طول تاریخ سیاهِ حیاتِ خود، دست به انواع قتل‌عام‌ها، نسل‌کشی‌ها و جنایت‌ها علیه بشریت در سراسر جهان و مخصوصا اراضی مقدس اشغال‌شده مسلمانان زده است.

امسال در حالی چهل و چهار سال از تدبیر حکیمانه و مدبرانه رهبرکبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، روز فریاد رهایی ملت مظلوم فلسطین از چنگال صهیونیست‌های غاصب و جنایتکار می‌گذرد که به فضل الهی از هر زمان دیگری به آزادسازی بیت‌المقدس نزدیک‌تر هستیم و جنایت این رژیم خبیث تا دندان مسلح صهیونیستی علیه ساکنان غزه و کرانه باختری ،صحن مسجد الاقصی را به صحنه آشکار مظلومیت ملت فلسطین تبدیل نموده است.

جامعه بزرگ هنرمندان استان در روز بیست و پنجم فروردین‌ماه، که تقارن با هفته هنر انقلاب و ایام شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سید مرتضی آوینی و تاسیس سازمان بسیج هنرمندان پیدا کرده است همگام و هم صدا با آزادگان، ایثارگران، خانواده شهدا و سایر اقشار مردم،در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند یافت و با اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم صهیونیستی، آرمان قدس شریف و آزادی فلسطین را فریاد زده و ثابت می‌کنیم؛ مسئله‌ی قدس، نه مسئله‌ی فلسطین که مسئله‌ تمام ملتهای مسلمان است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1146396

مهمترین اخبار ایران و جهان: