نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:39

رژیم اشغالگر قدس در آستانه نابودی قرار دارد

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: رژیم اشغالگر قدس در آستانه نابودی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان که با حضور پرشور و گسترده مردم مؤمن و روزه دار دیار مؤمنان برگزار شد، اظهار داشت: روز قدس متعلق به تمام آزادیخواهان جهان است.

وی با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس ابراز داشت: این روز همانند لیالی قدر برای مسلمانان بااهمیت است.

امام جمعه کاشان با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم مسلمان ایران و دیگر آزادیخواهان جهان در راهپیمایی جهانی روز قدس تصریح کرد: دشمن صهیونیستی به دنبال خلق یک خاورمیانه جدید بود که با مجاهدت‌های جبهه مقاومت به خصوص شهید حاج قاسم سلیمانی تمام نقشه‌های آنها نقش بر آب شد.

وی با اشاره به تظاهرات‌های صهیونیست‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی گفت: این رژیم در آستانه نابودی قرار گرفته است و بیش از هر زمان دیگری پایه‌های آن سست شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه شمارش معکوس برای نابودی این رژیم منحوس آغاز شده است، گفت: مقاومت اسلامی در منطقه غرب آسیا باعث سردرگمی استکبار جهانی شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن روز ارتش خاطرنشان کرد: در ابتدای انقلاب عده‌ای به دنبال انحلال ارتش بودند که با تدابیر حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر حمایت کامل از ارتش این اتفاق رخ نداد.

امام جمعه کاشان ارتش جمهوری اسلامی را باعث افتخار انقلاب ایران دانست و تاکید کرد: در حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرتمندترین نیروهای نظامی منطقه است که باعث افتخار همه ما است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147896

مهمترین اخبار ایران و جهان: