نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 11:33

صهیونیست‌ها در «جنگ ترکیبی» راه به جایی نمی‌برند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: دست صهیونیست‌ها در آتش‌بیاری معرکه جنگ ترکیبی مشخص و مشهود است؛ اما آنها راه به جایی نخواهند برد.

محمود احمدی، رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به مناسبت روز قدس اظهار کرد: در تاریخ مناسبت‌های تقویمی ایران اسلامی، یکی از پررنگ‌ترین ایام استکبارستیزی که با تدبیر دوراندیشانه امام خمینی (ره) به‌عنوان یک وظیفه شرعی، دینی و اعتقادی در جمعه آخر ماه مبارک رمضان پایه‌گذاری و در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی با رویکرد جهانی به پرچم بلند مبارزه با غاصبان و ستمگران و در رأس آن رژیم صهیونیستی تبدیل شد، روز قدس است.

وی تصریح کرد: این روز اکنون در بعد بین‌المللی خود اثرگذاری بلندمدتی را رقم زده و ثمرات و برکات آن در جبهه مقاومت پدیدار شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان بیان کرد: بی‌شک علاوه بر میدان مبارزه مستقیم با غده سرطانی رژیم صهیونیستی، پیکره فساد انگیز اسرائیل غاصب در ۷۵ سال گذشته علاوه بر ظلم و ستم بر مردم بی‌پناه فلسطین و سایر کشورهای اسلامی با اتاق فکرهای ظالمانه خود در میدان استکبار رسانه‌ای نیز در جایگاه یک ابرقدرت مخوف ظاهر شده است.

احمدی بیان کرد: این رژیم سال‌های سال با طراحی و اجرای سناریوهای ضد اسلامی و ضد ایرانی جهت تأثیر بر افکار عمومی در مقابل سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران قد علم کرده و مصداق آن ایجاد و تأسیس صدها شبکه رادیویی و تلویزیونی و حمایت مالی از هزاران مجموعه رسانه‌ای این عرصه به‌منظور هجمه دائمی علیه ایران اسلامی و کشورهای مسلمان است.

وی تصریح کرد: صهیونیسم بین‌الملل با استفاده از ابزار رسانه‌ای در چهار دهه گذشته بارها و بارها در گردنه‌های سخت سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی به‌خصوص فرهنگی با پایه‌گذاری الگوهای مختلف در زیرساخت‌های مجموعه عنکبوتی و به‌هم‌پیوسته سعی کرده است تا سیاست‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل را با بهره‌گیری از گستردگی اثرگذاری رسانه‌ها علیه ملت‌های مظلوم اعمال کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان اضافه کرد: آنها با وارونه جلوه دادن مسائل مختلف و تزریق یأس و ناامیدی و جدا انداختن مردم و مسؤولان در کشور عزیزمان اقدام کرده‌اند.

احمدی بیان کرد: رویدادهای تأسف‌برانگیز پاییز سال گذشته نیز نشان می‌دهد که دست رو شده و نشان‌دار صهیونیست‌ها در آتش‌بیاری معرکه جنگ ترکیبی مشخص و مشهود است و حتی خودشان در اظهارنظرهای رسمی به این دسیسه‌های رسانه‌ای اشاره و افتخار می‌کنند.

وی ادامه داد: در این شرایط حساس، میدان‌داران جبهه رسانه‌ای ایران اسلامی زیر پرچم بسیج رسانه استان سمنان خود را موظف و مقید می‌دانند تا برای اعلام انزجار از اسرائیل غاصب و هم‌پیمانان و حامیانش همگام و همراه با مردم ایران اسلامی و مظلومان سایر کشورها در روز جهانی قدس با حضور در راهپیمایی بار دیگر حفظ انسجام و عزم جدی و راسخ خود در آمادگی برای جان‌نثاری مقتدرانه در راه اهداف والای میهن و اسلام عزیز و حمایت دوباره خود از آرمان آزادی قدس شریف اعلام کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان سمنان گفت: معتقدیم پیش‌بینی تاریخی رهبری معظم انقلاب اسلامی در نابودی این رژیم صهیونیستی با تحولات ماه‌های گذشته از 25 سال مطرح‌شده بسیار نزدیک‌تر شده است.

پایان پیام/74001/ن/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147208

مهمترین اخبار ایران و جهان: