نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:40

امام جمعه اراک: اسرائیل ماندگار نیست / ۲۰ سال آینده را نمی‌بینند

امام جمعه اراک گفت: بهتر است که دولت‌های خودکامه، آمریکای جنایتکار و انگلیس و همه مستکبرین دست از حمایت از این رژیم جعلی صهیونیستی بردارند چرا که اسرائیل ماندگار نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک در مصلی بیت‌المقدس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: ملت بصیر و مؤمن ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور و گرم خود نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب که همانا نابودی رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است ایستاده‌اند.

وی افزود: مردم بعد از راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته یک بار دیگر به صحنه آمدند و با حضور گسترده وفاداری خود را به امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نشان دادند و به مردم مظلوم فلسطین یادآوری کردند که همواره پشتیبان و حامی آنها هستند.

امام جمعه اراک با بیان اینکه راهپیمایی میلیونی در ایران، در کشورهای دیگر از غرب تا شرق شکل گرفته تا آزادی قدس شریف را برای آزادی‌خواهان جهان به نمایش بگذارند ادامه داد: رسانه‌های خارجی و بیگانه اگر کور نیستند این حضور پرشور را ببینند و  واقعیت را نشان دهند که البته بعید می‌دانم.

دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: این امت اسلامی است که چشم دیدن رژیم صهیونیستی این غده سرطانی را ندارند؛ این رژیم کودک‌کش به‌زودی نابود می‌شود و ۲۰ سال آینده را نمی‌بیند.

وی اضافه کرد: بهتر است که دولت‌های خودکامه، آمریکای جنایتکار و انگلیس و همه مستکبرین دست از حمایت از این رژیم جعلی صهیونیستی بردارند چراکه اسرائیل ماندگار نیست؛ این شما هستید که باید پاسخگوی حمایت‌هایتان باشید؛ مقامات آنها خود به فروپاشیشان اذعان کرده‌اند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147996

مهمترین اخبار ایران و جهان: