نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 10:19

لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در راستای سلامت جامعه/ متولی سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی نیست

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، با بیان اینکه موضوع سلامت مختص یک هفته نیست و جریانی بی‌وقفه و شبانه‌روزی است، گفت: متولی سلامت فقط دانشگاه علوم پزشکی نیست و همه موظفند در قبال این موضوع احساس تکلیف کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از معاونین و مدیران این مجموعه، اظهار کرد: باید با همت عمومی و مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت عمومی جامعه تلاش شود.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان فعالان عرصه سلامت را متخصص، هوشمند و زبده خواند و افزود: از آنجایی که سلامت، موضوعی مهم و زیربنایی است، مسئولیت نظام سلامت و مجموعه علوم پزشکی، سنگین و گسترده است و نیازمند همکاری همه جانبه سایر دستگاه‌های اجرایی و عموم مردم می‌باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای این دانشگاه طی یک سال گذشته، اظهار کرد: با وجود کمبودها و تنگناهای مالی، اقدامات دانشگاه در حوزه‌های مختلف اعم از بهداشتی، درمانی، آموزشی و عمرانی تحول‌گرایانه بوده است.

حسن بختیاری به تبیین و تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته سلامت پرداخت و گزارشی از سفر معاون درمان وزیر بهداشت به استان، ارائه و نتایج این سفر را تشریح کرد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1179952

مهمترین اخبار ایران و جهان: