نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 09:34

حمایت میلیاردی حامیان کیاسری از ایتام و محسنین

ساری- سرپرست کمیته امداد کیاسر از حمایت بیش از یک میلیاردی حامیان کیاسری از فرزندان ایتام و محسنین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد مصلحی با اشاره به اینکه اعتماد مردم به این نهاد بالاترین پشتوانه معنوی کمیته امداد در حوزه رسیدگی به محرومین و مستضعفین جامعه است اظهار داشت: در سال گذشته حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین به‌صورت نقد و غیر نقد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به فرزندان معنوی خود در طرح اکرام ایتام و محسنین مساعدت کردند.

وی افزود :۶۵۰ نفر از حامیان در کیاسر حمایت مادی و معنوی ۱۶۲ نفر از ایتام و مشمولان طرح محسنین را به عهده دارند که میانگین دریافتی ماهانه هر فرزند ۷۵۰ هزار تومان می‌باشد.

مصلحی مشارکت مردم نیکوکار به‌منظور کاهش فقر در جامعه را ضروری دانست و گفت: با توجه به محدودیت منابع مالی کمیته امداد و تنوع نیازهای جامعه هدف این نهاد، خیران می‌توانند نسبت به رفع مشکلات خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد اقدام کنند.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و گفت: نیکوکاران می‌توانند درهمه ایام با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت مستقیم به حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام شهرستان‌ها بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش اقدام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156608

مهمترین اخبار ایران و جهان: