نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 11:43

«مقاومت» بهترین شیوه مقابله با زورگویی مستکبران است

استاندار قزوین گفت: دنیا باید بداند که مقاومت بهترین روش مقابله با زورگویی ها و اثربخش ترین روش از پای درآوردن آنهاست و ملت های مستضعف و مظلوم باید بدانند که نباید بر وعده های مستبدان حساب باز کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدمهدی اعلایی در مراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش با حضور مسئولان استان قزوین و اقشار مختلف مردم در مقابل لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: به برکت مقاومت و جانفشانی های ملت بزرگ ایران و فرزندان غیور و رشید آنها در نیروهای مسلح، امروز کشورمان به عزت و اقتدار ارزشمندی دست یافته است.

وی افزود: امروز در وضعیتی هستیم که دنیا می بیند وعده های ما تحقق یافته و بخش عمده ای از اهدافی که ملت ایران با پافشاری به آرمانهای اعلامی خود در انقلاب دنبال می کرد، جامه عمل پوشانده شده و نمود یافته است.

استاندار قزوین ادامه داد: امروز می توانیم به دنیا اعلام کنیم که ملت و ایران اسلامی از قابلیت تولید قدرت درون زا برخوردار است و در مرزهای تبدیل شدن به ابرقدرت سیاسی در دنیا قرار دارد. 

اعلایی اضافه کرد: دنیا باید بداند که مقاومت بهترین روش مقابله با زورگویی ها و اثربخش ترین روش از پای درآوردن آنهاست و ملت های مستضعف و مظلوم باید بدانند که حساب باز کردن بر روی قول ها و وعده های به استضعاف کشاندگان تصمیم درستی نیست.  

وی خاطرنشان کرد: به گواهی تاریخ و بر اساس روایت ها و آیات متقن الهی قارون ها، نمرودها و فرعون ها، مستکبران،  مستبدان و ظالمان تاریخ در اوج قدرت و عالی ترین سطح توان در برابر مخلصین و اتکا کنندگان به قدرت لایزال الهی نابود شدند. زمان ها و مکان ها تغییر می کنند اما سنت های الهی ثابت هستند و رفتارهای واحد نتایج واحد به همراه خواهند داشت. 

این مسئول نتیجه اخلاص، توحید و تلاش را موفقیت و نتیجه استکبار و استضعاف ملت های مظلوم را نابودی دانست و اذعان کرد: امروز آنچه در دنیا و منطقه اتفاق افتاده مقدمه ای است که بوی «اذا جا نصرالله والفتح» می دهد و اتفاقات و تغییرات با سرعت زیاد توسط جوامع و افرادی که فکرش را نمی کردیم، در حال انجام است. 

استاندار قزوین افزود: باور داریم فطرت قاطبه انسان ها ظلم و ستم و بی اخلاقی را نمی پذیرد و دنیا از این مسیر عبور خواهد کرد و ملت ایران به عنوان منادی معنویت و خداخواهی در این مسیر پرچمدار است و به برکت پافشاری های ملت و استقامت نیروهای مسلح و توانمندی آنها به زودی وعده های خوبی تحقق خواهد یافت. 

اعلایی ابراز امیدواری کرد: مدیریت اجرایی کشور و نیروهای پرتوان مسلح باید نقش آفرینی مثبت تری را در نیل به اهداف ملت و تحقق وعده های الهی در دنیا داشته باشند و قطعا ارتش جمهوری اسلامی مانند گذشته و برای آینده نقش موثری ایفا کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157396

مهمترین اخبار ایران و جهان: