نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 23:41

ستاد زکات بوشهر برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همکاری می کند

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: همکاری ستاد زکات استان بوشهر در مشارکت برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در دستور کار قرار دارد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله صفایی بوشهری عصر دوشنبه در مراسم آزادی ۴۵ زندانی جرایم غیرعمد مالی استان بوشهر با بیان اینکه نیکوکاران مورد لطف و عنایت خدا قرار می‌گیرند، اظهار داشت: خیران و نیکوکاران با کار نیک خود احساس شیرینی دارند و به لذت معنوی می‌رسند که قابل قیاس با دیگر لذت‌ها نیست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیکوکاران را محبوب خداوند متعال دانست و تصریح کرد: نیکوکاری به انسان آرامش می‌دهد و بستر و فضا را برای عنایت خدا به نیکوکار فراهم می‌کند و آنان محبوب خدا می‌شوند.

وی با بیان اینکه کسانی که اهل خیر و احسان هستند و صدقه می‌دهند، پاداش دنیوی و اخروی را نصیب خود کرده‌اند افزود: من به مردم نیک‌اندیش و نیکوکار استان بوشهر افتخار می‌کنم و قدردان آنان هستم.

امام جمعه بوشهر از کمک بیش از ۳۰۰ میلیارد تومانی مردم خیر و نیکوکار استان بوشهر به کمیته امداد استان خبر داد و بیان کرد: سال ۱۴۰۰ مردم استان بوشهر ۲۹۴ میلیارد تومان از مسیر کمیته امداد به نیازمندان کمک کردند و این مبلغ در سال گذشته به ۳۰۴ میلیارد تومان رسید.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: این میزان کمک و رسیدگی به نیازمندان نشان از روحیه بخشندگی مردم استان بوشهر دارد.

رئیس شورای زکات استان بوشهر پرداخت زکات وصولی برای آزادی زندانیان نیازمند را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: پیشنهاد شده که نیمی از زکات وصولی استان بوشهر برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد مالی هزینه شود.

وی با قدردانی از مشارکت خیران در حل مشکلات نیازمندان و مددجویان گفت: همکاری ستاد زکات استان بوشهر در مشارکت برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی در دستور کار قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156296

مهمترین اخبار ایران و جهان: