نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 13:42

ارتش تمام تحرکات فرامنطقه‌ای دشمن را رصد می‌کند

تربت حیدریه ـ جانشین تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی گفت: ارتش جمهوری اسلامی تمام تحرکات منطقه‌ای وفرا منطقه‌ای دشمن را رصد می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدرضا داوودی کیا، صبح سه شنبه در دیدار با امام جمعه تربت حیدریه در جمع نیروهای مسلح اظهار کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه تمام تحرکات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای دشمن را رصد می‌کند و نیروها و جنگنده‌ها و ادوات نظامی با تمام توان آماده است که دشمن در صورتی که گوشه چشمی به این کشور داشته‌باشد درس عبرتی بدهد.

جانشین تیپ ۱۷۷ متحرک هجومی شهید محمد جعفر نصر اصفهانی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۱۰۰ دستگاه ادوات مختلف نظامی به سیستم روز دنیا بروزرسانی و مجهز و به چرخه نیروهای مسلح بازگردانده شده‌است.

وی بیان کرد: امروز ارتش بیش از ۲۳ هزار واحد مسکونی برای پرسنل خود ساخته که ۴۸ واحد آن در تربت حیدریه سال گذشته به بهره برداری رسید و اکنون ۲۲۸ واحد دیگر در دست احداث است.

داوودی کیا گفت: امروز رژیم موقت صهیونیستی حتی در حد و اندازه اجرای یک عملیات دفاع مقدس نیستند و ارتش در کنار سپاه هر روز آماده‌تر و پا صلابت تر برای خدمت به میهن انجام وظیفه می‌کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157508

مهمترین اخبار ایران و جهان: