نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 15:12

برگزاری همایش بزرگ عفاف و حجاب در شهرستان تویسرکان

همدان-مدیر حوزه علمیه برادران شهرستان تویسرکان گفت: همایش بزرگ عفت و حجاب فاطمی با محوریت مطالبه گری مسئله عفاف و حجاب در تویسرکان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سجاد امیری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سرنوشت انسان‌ها در طول تاریخ با عزم و اراده آنها رقم خورده و تغییر کرده است اظهار کرد: قرآن کریم بر این گزاره مهم صحه گذاشته و بر تأثیر اراده ملت‌ها در سرنوشت خود تاکید کرده است.

وی تصریح کرد: در کشور ایران اسلامی ما نیز اراده ما مسلمانان سرنوشت ما را تعیین کرده است و خواهد کرد، در موضوع عفاف و حجاب که به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی عده‌ای نمی‌خواهند موفقیت‌های زنان با حجاب ایرانی را ببینند چون باطل کننده زحمت دویست ساله آنهاست پس نمی‌توانند تحمل کنند.

مدیر حوزه علمیه برادران شهرستان تویسرکان یادآور شد: مدتی است که شاهد هنجار شکنی عده‌ای هستیم که متأسفانه حریم زنان را از بین برده و بر خلاف شعارهای فریبنده، جایگاه زنان را به چالش کشیده اند.

حجت الاسلام امیری متذکر شد: از این رو انتظار داریم در کشور متعلق به امام زمان (عج) با اهدای خون شهدای سرفراز، وجود جانبازان و آزادگان عزیز و خانواده‌های آنها، اهتزاز پرچم شیعه در دنیای امروزی با هدف اجرای احکام الهی، انتظار داریم که احکام عفاف و حجاب پیگیری شده و عاملین وضعیت حجاب برخی از بانوان را مطابق شرع و قانون مجازات کرده وبا متخلفین آن برخورد جدی صورت بگیرد.

وی مطرح کرد: برای تحقق این مهم، از عموم متدینین شهرستان دعوت می‌شود در همایش مطالبه اجرای قانون عفاف و حجاب و وضع قوانین متناسب، روز سه شنبه ۱۵ فروردین، ساعت ۱۶ در حوزه علمیه برادران شرکت کرده و این مهم را مطالبه کنند.

برگزاری همایش بزرگ عفاف و حجاب در شهرستان تویسرکان

منبع: مهر
شناسه خبر: 1125196

مهمترین اخبار ایران و جهان: