نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 22:56

۲۵ کیلومتر از راه های گلستان امسال روشن می شود

گرگان- بهبود وضعیت راه های گلستان در جلسه استاندار با معاونان وزیر بررسی و در آن تصمیماتی اخذ شد که اجرای ۲۵ کیلومتر روشنایی راه ها و تسریع در تکمیل محور بندرترکمن به آق قلا از آن جمله بود.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه جلسه مشترک علی محمد زنگانه استاندار گلستان، عبدالجلال ایری نماینده مردم غرب استان، سید محسن دهنوی، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاونین وزیر راه و شهرسازی در راستای بهبود کیفیت راه های استان تشکیل شد.

در این جلسه بعد از توضیحات استاندار گلستان، مقرر شد؛ باند شمالی محور آق قلا به بندرترکمن توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، تعریض و توسعه پیدا کند و همچنین باند جنوبی این محور هم توسط راهداری با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان تکمیل شود.

جاده قدیم گرگان، کردکوی، بندرگز علاوه بر سه تقاطع سالیکنده، سرکلاته و چهارده که توسط راهداری تعریض و ایمن سازی می شود در الباقی قسمت های مسیر با اعتبار ۲۰ میلیاردی سازمان راهداری و ۵۰ میلیاردی راه و شهرسازی تعریض و ایمن سازی شود.

چهار دوربرگردان با همکاری سازمان راهداری و چهار دوربرگردان ایمن با همکاری شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل و البته با مشاوره پلیس راه اجرا شده و همچنین اعتباری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان برای اجرای خط کشی راه ها، تابلو علائم و نصب نیوجرسی ها به استان تخصیص یابد.

جاده علی آباد به شاهرود توسط سازمان راهداری با همکاری سازمان برنامه و بودجه از محل تعهدات سفر رئیس جمهور به استان اجرا شود.

در سال جاری ۲۵ کیلومتر روشنایی راه های استان اجرایی خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1126052

مهمترین اخبار ایران و جهان: