نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 20:04

تردد در جاده‌های بوشهر از مرز 11 میلیون گذشت

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در ۲۴ اسفند پارسال تا پایان ۱۳ فروردین ماه امسال، تردد ۱۱ میلیون و ۳۲ هزار و ۲۱۷ وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی استان ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای بوشهر شامگاه امروز در نشست با خبرنگاران از جابجایی ۱۸۳ هزار و ۵۳۶ نفر مسافر نوروزی توسط ناوگان حمل ونقل مسافری عمومی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار داشت: این میزان مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا سیزدهم فروردین ۱۴۰۲ توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافربری جابجا شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی در ۲۴ اسفند پارسال تا پایان ۱۳ فروردین ماه امسال، تردد ۱۱ میلیون و ۳۲ هزار و ۲۱۷ وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی استان ثبت شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: این آمار نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۳.۴۴ درصد افزایش یافته است. در این مدت ۹۴۳ هزار و ۷۲۰ تردد خودرو در ورودی های استان (معادل ۸.۶۴ درصد رشد) و ۹۶۶ هزار و ۲۰۷ تردد خودرو در خروجی های استان (معادل ۸.۸۹ درصد رشد) ثبت شد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر اضافه کرد: این میزان تردد توسط ۶۰ سامانه تردد شمار برخط و ۱۹ دوربین ثبت تخلف موجود در جاده‌های استان ثبت شده است. بیشترین تردد وسایل نقلیه به ترتیب مربوط به رفت و برگشت بوشهر-چغادک، بوشهر- دیر و بوشهر- گناوه بوده است.

پایان خبر/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1125908

مهمترین اخبار ایران و جهان: