نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 10:40

تفاهم نامه واگذاری راهبری ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی خلخال به شهرداری خلخال منعقد شد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: طی تفاهم‌نامه ای بین شرکت شهرک‌های صنعتی، فرمانداری، شهرداری و شرکت خدماتی شهرک صنعتی خلخال، امور راهبری ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی این شهرستان به شهرداری خلخال واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در اولین نشست رسمی با مسئولان شهرستان خلخال اظهار کرد: طی تفاهم‌نامه بین شرکت شهرک‌های صنعتی، فرمانداری، شهرداری و شرکت خدماتی شهرک صنعتی خلخال، امور راهبری ایستگاه آتش‌نشانی شهرک صنعتی این شهرستان به شهرداری خلخال واگذار می‌شود.

وی با اشاره به ایستگاه‌های آتش‌نشانی احداث‌شده در شهرک‌های صنعتی، افزود: در اولین برنامه کاری خود برای ارتقاء سطح ایمنی و حفاظت از جان و مال واحدهای تولیدی، تلاش شد تا امور راهبری این ایستگاه‌ها به شهرداری‌ها واگذار شود تا در مواقع بروز حوادث، شاهد کاهش خسارات وارده به واحدهای تولیدی باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه در اولین قدم و در کمتر از دو ماه دوره تصدی مدیریت جدید، طی همکاری خوبی که میان فرماندار و شهردار خلخال با شرکت شهرک‌های صنعتی حاصل شد، تفاهم‌نامه‎ واگذاری ایستگاه آتش‌نشانی شهرک به شهرداری خلخال منعقد و راهبری این ایستگاه طی روزهای آتی به شهرداری واگذار خواهد شد.

وی بابیان اینکه بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برای احداث این ایستگاه توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان هزینه شده است، تأکید کرد: این ایستگاه بر اساس استانداردهای روز احداث‌شده و با خرید خودرو و ادوات آتش‌نشانی تجهیز شده است.

علایی ضمن تشکر از همکاری و همراهی فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر خلخال در انعقاد این تفاهم‌نامه، تشریح کرد: با آغاز بهره‌برداری از این ایستگاه، روند ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی به واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک ارتقا خواهد یافت و ساکنین شهر خلخال نیز می‌توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

علایی گفت: به‌منظور کاهش خطرات و خسارات مادی و انسانی ناشی از حوادث و سوانح غیرمترقبه و با توجه به لزوم ارتقاء سطح ایمنی واحدهای تولیدی و ساکنین هم‌جوار شهرک‌های صنعتی، این شرکت آمادگی واگذاری امور راهبری ایستگاه‌های احداث‌شده در شهرک‌های صنعتی پارس‌آباد، مشکین‌شهر، گرمی و اردبیل به شهرداری‌ها را دارد.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1152808

مهمترین اخبار ایران و جهان: