نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 10:58

آزادی 12 زندانی جرایم غیر عمد با اجرای پویش«عید تا عید»

رییس ستاد دیه استان زنجان با بیان اینکه از ابتدایی گلریزان یعنی از عید نوروز تا به امروز 6 میلیارد تومان بواسطه خیران و نیکوکاران استان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع آوری شده است، گفت: از ۸۰ زندانی جرایم غیر عمد در حال حاضر ۱۲ زندانی آزاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علاء الدین کریمی، رییس ستاد دیه استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدایی آغاز گلریزان یعنی از عید نوروز تا به امروز ۶ میلیارد تومان توسط خیران و نیکوکاران استان در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد جمع‌آوری شده است.

رییس ستاد دیه استان زنجان با اشاره به اینکه ۸۰ زندانی واجد شرایط آزادی از زندان هستند، گفت: اولویت با آزادی زندانیان جرایم غیر عمد نخست مبالغ کم است که امیدواریم بتوانیم با ادامه کمک‌های خیران و نیکوکاران آزاد و به آغوش خانواده برگردند.

وی با بیان این مطلب که مسوولیت ستاد دیه استان در رابطه با زندانیان جرایم غیرعمد است، گفت: جرایم غیر عمد شامل چک بلا محل غیر کلاهبرداری، حوادث کارگاهی و عمدتا مسایل مالی را شامل می‌شود.

کریمی با بیان اینکه از ۸۰ زندانی جرایم غیر عمد در حال حاضر ۱۲ زندانی آزاد شده است، ادامه داد: امیدواریم بقیه زندانیان هم به مرور به کمک خیران آزاد شوند.

رییس ستاد دیه استان زنجان در پایان گفت: پویش آزادی زندانیان جرایم غیر عمد از عید تا عید است منتها فعالیت ستاد دیه به صورت مستمر است.

پایان پیام/ ۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1155096

مهمترین اخبار ایران و جهان: