نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 15:10

۱۸۰۰ بازدید از مدارس دولتی و غیردولتی البرز صورت گرفت

کرج- رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز گفت: یک هزار و ۸۰۰ بازدید از مدارس، مراکز دولتی و غیردولتی زیر پوشش از مهر تا اسفند ماه سال گذشته صورت گرفت.

سید داوود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همکاری شخص مدیرکل، معاونت‌ها و حوزه‌های ذیربط، یک هزار و ۸۰۰ بازدید از مدارس، مراکز دولتی و غیردولتی تحت پوشش این استان از مهر تا اسفند ماه سال گذشته صورت گرفت.

وی افزود: این بازدیدها با اعزام تیم‌های تخصصی و بر اساس شاخص‌های ارزیابی عملکرد منطبق بر اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین، برنامه درس ملی، سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، شیوه نامه‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی وزارت متبوع در سال گذشته از مدارس ابتدایی، متوسطه، هنرستان‌ها، مراکز یادگیری، سالن‌ها، کودکستان‌ها و مدارس و مراکز غیر دولتی انجام شد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش البرز هدف از این بازدیدها را تحقق هر چه بهتر اهداف نظام تعلیم و تربیت، ارتقای سطح کیفی عملکرد، شناسایی نقاط ضعف، قوت و قابل بهبود و افزایش سطح رضایت مندی اولیا و دانش‌آموزان گرامی برشمرد.

وی یادآور شد: در این بازدیدها اشکالات و نواقص موجود توسط ارزیابان اعزامی احصا و ضمن مکاتبه با مدیران آموزش و پرورش نواحی و شهرستانها تاکید می‌گردد در یک فرصت تعیین شده ضمن مداخله و راهبری مؤثر مشکلات و نواقص موجود برطرف شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان البرز ادامه داد: همزمان با آغاز سال جدید برنامه بازدید تدوین و به معاونت‌ها و حوزه‌های ذیربط ابلاغ گردیده و در حال انجام است.

حسینی تصریح کرد: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته بیش از پیش در تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت در استان البرز گام‌های مؤثری برداریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1155696

مهمترین اخبار ایران و جهان: