نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 19:26

گلایه مهم مردم استان البرز به رئیس قوه قضائیه

کرج- رئیس قوه قضاییه گفت: گلایه‌ای در میان مردم و مسئولان البرز وجود داشت که در سفرهای استانی گذشته چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه قوه قضائیه بخش قابل توجهی از مصوبات عملیاتی نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای عالی قوه قضائیه با اشاره به سفر هیئت عالی قضائی به استان البرز در پنجشنبه گذشته و مصوبات این سفر، بر توجه ویژه در راستای عملیاتی شدن این مصوبات تاکید کرد و عمل مسئولان به وعده‌ها و اهتمام آن‌ها به اجرایی شدن مصوبات را بالاترین امیدبخشی برای مردم دانست.

رئیس دستگاه قضا افزود: گلایه‌ای که در میان مردم استان البرز و مسئولان آن وجود داشت این بود که در سفرهای استانی گذشته، چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه قوه قضائیه، بخش قابل توجهی از مصوبات عملیاتی نشده است.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به دیدارها و ملاقات‌های چهره‌به‌چهره‌ی چند ساعته مسئولان قضائی با مردم مناطق مختلف استان البرز، بر رسیدگی سریع به نامه‌ها و درخواست‌های مردمی که در جریان سفر به این استان واصل شده است نیز تاکید کرد.

رئیس عدلیه همچنین ضمن تاکید بر تجهیز نیروی انسانی دادگستری البرز و تخصیص بودجه مصوب شده در این راستا، خطاب به مسئولان‌عالی قضائی تاکید کرد که گزارش بازدیدهای خود از بخش‌های مختلف قضائی این استان را برای پیگیری و عملیاتی شدن مصوبات، سریعاً به حوزه ریاست قوه قضائیه، ارائه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1139696

مهمترین اخبار ایران و جهان: